lång fredag

2010-04-03, 01:25:30 / Kategori: en vanlig dag

sov inte så mkt föra natten så var helt slut i morse när jag vakna, för mamma o pappa försökte
dra med mig o min bror till nåt slott o fika. men dt orkade inte jag så jag gick o solade med
emelie o matilda ist (Y) shit villken bräna vårsolen kan ge!
det var egentlig tänkt att emelie skulle hem till sin pappa ikväll o att ja o matilda skulle sova
men dt blev till slut alla tre, steek. hahah john titta för bi en stund oxå
ja o matilda har världens bästa (blöttaste) humor :D bara att de flesta inte kommit på det ännu
men det kommer med tiden jag lovar. alla kan tyvärr inte vara som oss ;) emelie vi vet att du har dt också, yess

förlåt om ingen fattar det som jag skriver men är inte den piggaste just nu, mina änglar har just slocknat snart gör ja väl detsamma.

i morgon ska jag göra ett nytt försök att köpa nya jeans för i torsdags stängde banken ett o jag slutade tre dt gick inte ihopp direkt.

 
bara för jag "saknar" snön & för emelies lilla systers snögubbe är så grymt fräsch (hh




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?