dagen före dopparedagen

2011-12-23, 22:44:39 / Kategori: en vanlig dag
jag och mamma började med att åka till rusta för att inhandla present papper o lite smått,
sen blev de city gross för att handla gott och massa julmat. haha fett intressant vart ja handlat allt.. nej
blev därefter att "knyka" gran och dra ner på stan! känner att alla kör sista minuten som alltid.
fullt med folk var det verkligen.
resten av dagen har ja o mamma städat hela lägenheten och flyttat in julen, så nu är de julkänsla om något!
man kan också se mitt fina golv, dom flesta vise nog inte att jag hade något...
granen kläde jag och min kära broder. imorgon ska vi fixa de aldra sista, alltså pepparkaks hus o marsipan godis.Nu blir de att gossA ner sig i soffan med bror o mor & glo sunes jul. härlig känsla
min bror tog fel på mig o granen... kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?