I may not be there yet, but i'm closer than i was yesterday

2011-12-23, 00:50:43 / Kategori: en vanlig dag
började dagen med att stiga upp lite innan nio, för att invänta att frida skulle komma förbi
innan vi skulle dra vidare till skolan. där vi samlades för avslutning i aulan med tal o sång.
toraste talet ja hört i mitt liv. svär! därefter fick vi våra betyg o sa hejdå o önskade varandra
god jul. helt okej betyg faktiskt! höjt mig 30-40 poäng sen föra våren. införskaffat mina första
MVG också! stolt tjej, så nu ligger ja på 230 poäng, förhoppnings vis blir de mer till våren

efter vi slutat tog ja med mig frida hem, olyckligtvis somnade vi båda framför mr p
sen när vi vaknat blev de fika med matilda nere på mekka. resten av dagen har jag
bara tagit de lugnt, sen blev de ut o springa ca 5 km tror ja sträckan är om inte lite till.
när ja duschat o ätit, kom ellen infarande! blev att spela in konstiga videos o kolla sjukt
gullig film, vi han med en promenix i slutet också.
sexy mössa o stökigt rum, så här såg ja faktiskt ut på min löppar runda
bekvämt o fint...... heh



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?