pensionär i sina bästa år

2011-02-14, 15:07:46 / Kategori: en vanlig dag

har varit hemma från skolan idag pga min rygg..
den har blivit mkt bättre sen i lördags men gör fortfarande
grymt jäkla ont. till och med när jag sitter normalt.
så skulle vara ganska jobbigt att sitta spik stilla i skolan när man
knappt inte kan resa sig upp.. utan det ända man kan göra utan att det
ska göra det minsta ont är att ligga som en jäkla spikrak pinne. kul liv kul

så idag har jag bara legat o slappat med film o en mumsig godispåse!
fast känner att jag nog borde trappa ner på godiset eftersom nu kommer
jag inte få träna på ung en månad.. Bajs
blir nog tyvärr inget romme för mig heller. allt bara suger just nu
ikväll blir det att rå plugga eftersom jag har verbprov i morgon o ska plugga in
150 st. så får väl ta o börja på en gång.. deprimerande mår jag säga




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?