FUCK MY LIFE

2011-01-16, 18:53:19 / Kategori: en vanlig dag
går dagen var ett helvete men hade några underbara stunder
källen träffade ja matilda. du får mig alltid att skratta o glömma allt dåligt som hänt.
 o vi gjorde allt från att glida på stan. äta pizza. träffa folk. & driva med vår älskade joel♥
vi somnade vid fem i natt o va riktigt döda när vi vakna, sen drog matilda hem o ja åkte med
mamma för att kolla på en fon till mig, hittade en jätte söt rosa som jag ska köpa! men nu måste ja
bara vänta på att dom ska flytta över mitt gamla nummer till comviq ist. hoppas det går undan för känner
mig faan naken utan en fon i jackfikan. nu ska jag plugga franska o drf ska ja gosa ner mig i soffan med massa filtar
och kolla solsidan med mamsen.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?