trötthet gör mig pigg

2011-01-24, 22:11:05 / Kategori: en vanlig dag
som ni kanske kanske redan vet så har ja varit med sanna idag ;)
hon hjälpte mig en hel del med matten, det behövdes verkligen!
sen hade vi bara allmänt mysigt o snacka en heldel. vi tjugo över sju
drog vi på träning.. så jäkla jobbig fys! trodde mina ben skulle trilla av
har inte tränat så hårt på ett bra tag kändes det som. fast det behövdes
sen så flött träningen på med boll, riktigt kul hade vi faktiskt! alltid roligare
om det är lite exblosivt. nu har jag typ nyss komit ut ur duschen så nu ska 
jag bara äta nåt sen blir det tv o läsa lite i svenska boken om jag orkar
älskar dig sanna panna


kan inte älska den här bilden mer än ja gör. längtar tillbaka som tusssssan!

sanna panna

älskar dig ebbsssssoon!



2011-01-24, 22:21:26

den fantastiska ebba

du är bäst min ängel



2011-01-24, 23:35:05

Öhgren

DRA NER SHORTSEN!



2011-01-31, 20:24:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?