falling to pieces

2011-05-30, 18:44:30 / Kategori: en vanlig dag

gick upp ganska sent i dag eftersom jag o matilda skippade handbollen för att plugga istället.
ganska nice faktiskt och nödvändigt! vi hade typ fika på två lektioner idag, som matilda sa till mig idag: jag tror fan att skolan vill att vi ska gå upp i vikt!? det är nog fan sant, känns som vi ska äta godis/fika hela tiden tills skolavslutningen.. eller så är det bara så vi tänker heh. efter skolan blev det stan med ellen
köpte en svart jumpsuit och ett gult linne. perfekt
fixade också klipptid och slingning hos frisan nästa torsdag, check
ska lägga i blonda slingor, men inte så jag blir hel blond utan att det blir lite olika nyanser.
får hoppas det blir bra.

har nyss ätit middag som min bror lagat, förvånade gott
nu ska jag bara byta om och ta det lungt sen blir det utomhus träning med handbollen

kamerakåta ungar..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?