let's go back to the time we were small

2011-05-31, 22:06:58 / Kategori: en vanlig dag
efter träningen blev det en snabb dusch för att sen åka med mamma och handla
matsäk till i morgon. det blev pastasallad o godis, mumsi
i morgon ska jag iväg på skol dm i fotboll, vi ska till eskilstuna och spela.
tror det är tre matcher o sen final om man nu skulle gå vidare. vi ska samlas 06.50
och det tar redan emot.. kommer behöva ställa kl minst halv sex! bajs bajs
tror det blir minibussar upp så ganska chill ändå! nu samtidigt som jag skriver fixar jag i ordning
allt tills i morgon. bäst på pastasallad, heh
nej men har hunit med att snacka både med ellen o pappa i telefon också, brabra

aja nu ska jag packa det sista sen blir det krypa ner i sängen min o sätta på en film och
somna tidigt.. lr ganska snabb skulle va bra





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?