ÄLSKAR LIVET. ELLER LOVET

2012-04-05, 15:14:05 / Kategori: en vanlig dag
så himmla skönt att skolan är slut för iaf en vecka, ska njuta som fan.
även fast jag inte varit i skolan så mycket på senaste tiden. men har tyvärr
haft mina själ om man ska säga så.till er idioter som inte verkar fatta de. puss på er!

min kväll kommer bli AWESOME! eller iaf till en början. ska ut och äta med ett
härligt gäng tjejer. linnea,jennifer,emelie,matilda och nellie. sen ska vi upp till mig
och ha det allmänt bäst. blir nog lite röj, sen drar vi förhoppningsvis vidare på barty
om vi hittar någe bra. NU ska jag städa hela lägenheten för det är kaos här.
sen kommer emelie snart.. eller hon kan ju komma lite när som! vet aldrig med
henne haha ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?