forever young ?

2012-04-16, 22:54:07 / Kategori: en vanlig dag
Glömde skriva om vad jag gjorde igår efter max.. mamma skjutsade mig då
till joel. där också gustaf var! vi snacka lite kolla datan och tvätta bilen haha
kunde inte va kvar så länge eftersom jag skulle till friskis med emelie vid tre.
men hehe lata som vi är så vände vi i dörren och gick hem till mig istället och
la oss i soffan, duktiga tjejer. vid lite innan fem drog vi på avslutningen, vi var
ju lite muppiga som inte ägde en ifk overall, men aja anorlunda är ju bra.
den var en aning seg, men  ändå helt okej. höjd punkten va ju bullar och festis.
kvällen tillbringade jag mig åt att kolla gammla bilder och ta bort random dudes
på fb. apjobbigt var det.

Ïdag har jag gått i skolan,kom i tid också! de ni. aja min lärare kom fram till mig
och berättade att jag haft 30% frånvaran den här terminen, så nu måste jag verkligen
ta tag i det och gå till skolan, även om jag älskar att sova...
Efter skolan gick jag ner på stan med linnea, köpte en present till min mamma som fyller
år imorgon, blev en "tavla" eller hur man ska kalla det. med en riktigt fin och betydelsefull
text. tänkte överaska henne imorgon med frukost på sängen och nån kaka! hihi
aja vi gick runt där ett tag till vi hamnade på donken, där vi skratta som idioter och tog massa
cp bilder! idotin av skratt fortsate påvägen mot öster. skrattade ända till nico. hela stan blev döv..
där vi muppa oss i sk8 parken, hahaha
sen gick jag en riktigt skön promenix med emelie, gick lite överallt och pratade ännu mer.
slutade med att vi tog ett stop på filmkedjan och sen hem till mig och åt.


linnea och jag i 6:an. på tåget mot göterborg. så små och söta ?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?