HOLA:)

2012-04-08, 01:52:54 / Kategori: en vanlig dag
har hängt hos linnea hela dagen, som har varit helt underbart. vi har gjort
i stort sätt ingenting! men ändå så jävla mycket. lite senare på kvällen kom
också jennifer. vi kollade runt en heldel men till slut kom anton och nellie till
linnea istället. haha fyfan va flumm det blev. så jävla sköna människor!!!

vid halv ett, ett började jag o nellie knalla hemåt, blev massa babbel på vägen
hem, följde henne en minibit och nu är jag jävligt trött så hade tänkt sova.
imorgon drar jag till stockholm, ska träffa släkten och förhoppningsvis hinner
jag med lite shopping. blir nog dålig uppdatering nu i två dagar om jag inte lyckas
få till de på någe vis // ebbis


yeaaah.. het som faaaaaaaaaaaaan



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?