I'm not crying

2012-04-30, 00:12:34 / Kategori: en vanlig dag
tror min dag inte blev som jag hade tänkt det alls.. förutom film och duschningen då.
ingen av varken mig eller emelie orkade gå och sola och linnea o jag fixar godis imorgon istället.
blev tacos och tv med hela familjen widstrand, en sån charmig syn.. hehe! blev allmänt
chill helt enkelt. har varken fått min engelska bok ut läst eller syftet till min so uppsats färdig..
kommer bli tungt att kiva upp imorgon. känner att min söndags ångest börjar kika fram nu, tajmat.
fast åt andra sidan är det ju valborg imorgon, kommer bli fint! kvällen börjar hemma oss
jennifer med ett antal tjejer. sen får vi se vart den slutar. puss. skriver om jag hinner imorgon.

sen är jag trött på idioter. finns många. jag är väl en också. men aa är trött på allihopa.


känner att bilden visar mitt rätta jag och min fina jennifer karlsson



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?