I'm walking alone empty streets, hoping we might maybe meet.

2012-04-25, 20:45:00 / Kategori: en vanlig dag

Onsdag idag då! Har varit i skolan till två, pratat galet med mina vänner om Valborg. Tror fan vi har lyckats få ihop det nu, bra jobbat.

Efter skolan tog jag cykeln till sjukgymnasten. Blev riktigt lycklig när jag snacka med Lena (min sjukgymnast) om att få börja snart och hon ska ringa till mina föräldrar och diskutera skydd och sen ska vi om två veckor stegra träningen så snart så! Nu är jag taggad till tusen att bara kötta och så snart som möjligt komma tillbaka! Aja sen drog jag hem och åt och somna skönt under min Björn filt! Sen kom min bff Marcus hit, vi gjorde inte mer än lyssna på musik,snacka och va allmänt mongo.. Sköööj.

emelie och jag för nån vecka sen. fastnade sämre än vanligt

på bild idag.. just take it

åt en riktig sockerbomb till melis, rostmacka med kanel och socker.

mums....


 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?