Somebody That I Used To Know...

2012-04-23, 19:21:41 / Kategori: en vanlig dag
god dagens gott folk. mitt liv är för tillfället som en bergodalbana och det sliter som
bara den på mig. så får jobba på det, på någevis!

men idag har de varit en kämpig och seg måndag, men ändå skönt att jag tog mig till
skolan. behöver verkligen struktur på min vardag nu. hade samtal med min mentor, mamma
och rektorn idag.. men det gick bra, vi kollade bara min frånvaro som tyärr ligger på 30%
och sen prata vi allmänt, om min knä skadda och mig i störta allmänhet! hur vi skulle
få mig komma till skolan ordentlig helt enkelt.

Fick besked från max idag, har fått sommarjobb där så är lycklig
som en jag vet inte vad!!! trodde aldrig jag av alla som sökt skulle
kunna få det, men något bra eller lilla extra måste jag gjort för nu fick
jag de! så sjukt lättad och nöjd för tillfället för ville mer än allt få jobb där!
har också ätit med mor och bror på kina resturang idag, gott och riktigt trevligt. ni är för
rara ni. NU blir det plugg för hela kvällen, så lär ju avlida. kramkram

hannah

Vilket max är det? :)



2012-04-23, 21:36:03 URL: http://hannahbj.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?