till the worlds ends

2012-04-07, 14:36:08 / Kategori: en vanlig dag
blev äta middag med fina familjen igår, många knasiga diskutioner och mycket skratt.
i bland fattar man att man blivit som man är när man har en familj som min.. hhehe
emelie och jag hade tänkt gå på bio, men sen hängde vi med emil o markus till sjösa till

daniela hildingsson. blev stressigt som fan eftersom vi fick reda på att emil o dom skulle
hämta oss tjugo min efter vi bestämt oss. så blev kladda på smink o dra på sig lite kläder.
festen va lite anorlunda och en aning kaos visa stunder, men jag hade jäkligt kul och riktigt
trevligt att träffa lite nytt och galet folk också klart gamla ansikten man inte sätt på ett jävla
tag. vet faktiskt inte när vi drog hem men hamnade oss markus med han emil och oskar....
men drog vid sju imorse eftersom de va äckligt trångt! sen fick jag sova ut i min egen säng
för en gång skull. Nu ska jag kila över till min fina linnea i one piece och bara mysa, så
ha en bra påsk puss.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?