we're all mad here.

2012-04-18, 00:06:11 / Kategori: en vanlig dag
idag har jag egentligen inte gjort mer än att sovit umgåts och med mamma.
hade en jätte fin middag, med knasiga diskutioner och härligt humör!
tack för att ni finns.

läste igenom min dagbok sen jag var tio igår.. för det första så stavade jag
som en apa,som jag tyvärr fortfarande gör.. men det fans så söta texter och teckningar!
tex att min familj är världens bästa, fick en tår i ögat då. ni är bäst min fina familj, även
om vi alla är en mupp på en galen nivå. haha. känner att jag öser på med kärlek.
men de kan man väl aldrig få för lite av ?
ser inte fram emot att gå upp imorgon.. men kort skol dag sen har jag planerat min
dag bra och det kommer bli en bra dag. nattinatti
I'm sick and tired of trying to hide the mess that I am



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?