why so serious?

2012-04-26, 15:20:29 / Kategori: en vanlig dag
även dena dag avklarad.. dåligt väder hela dagen så har varit jäkligt segt.
vaknade med huvudvärk och ville verkligen stanna hemma, men nej var ju tvungen.
biologi provet gick helt okej! satsa på G och tror jag lyckades med det också.

nu har jag stoppat i mig några mackor och håller på att byta om till varma kläder eftesom
jag ska ner till rosvalla vid kvart i fem och kolla på fotbolls träningen och kanske köra lite
rehab på sidan om. lär ju inte bli så skönt direkt med tanke på att de regnar.. men jag överlever.
senare ikväll är det fotografering, inte vidare tagg på det, men aa så ser iaf min dag/kväll ut än
så länge. nu tänkte jag slänga mig i soffan med varm choklad och en filt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?