YES, I'M A ZOMBIE

2012-04-07, 14:00:31 / Kategori: en vanlig dag
min torsdag var sjukt jävla bra! vi gick ju ut och åt.
vi hade det super mysigt, vi satt där i minst två timmar
och bara babla om alla från himlen till helvetet.
sen gick vi hem till mig och hade det apbra och skit roligt.
vid tio drog vi till sara där lite härligt folk va, vi gjorde de till va de
blev. riktigt kul! tack för att ni är så bra tjejer!!!

slutade med att jag och emelie sov hos markus. drog hem vid elva-tolv
och mamma gjorde världens godaste frukost, sen tog vi det bara allmänt
lugnt! senare gick jag till min beste hest ellen, där jag hängde ett tag.
vi hade det allmänt bra och gjorde inget speciellt engentligen!

ted gärdestad. eller så här ser de ut när ja inte plattat håret...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?