bilder från skolavslutnings kvällen.

2012-06-14, 12:44:54 / Kategori: en vanlig dag
hejhopp. har inte skrivit på en vekca.har inte haft tid eftersom jag har njutit av sommaren... elller
mer sommarlovet! förra veckan bestod som sagt av klasskamp, sommaesho/avslutningsmiddag, nationaldagen,
fotbolls turneringen och skolavslutningen! Sov hos emelie i torsdags så vi fixade oss tillsammans på morgonen.
skolavslutningen var riktigt bra men med mycket blandade känslor när man skulle lämna klassen!
åt på hamnmagasinet efter vi vart i skolan riktigt mysigt, efter lunschen blev de massakort i hamnen. för
att sen säga hejdå! jag emelie, steen, fridaoch olle vandrade bort mot tessin för att se på ut springet. där vi träffade
linnea och jennifer som vi va med resten av student firandet. På kvällen gick jag och mamma för att fira paulina min
och min brors barndoms vän. hade riktigt trevligt! vid åtta tiden skjutsade mamma mig hem till emelie där lite folk var. sen drog vi vidare till jonte där de va barty! riktigt lyckat, men slutade lite för tidigt. sov sendan hemma oss linnea.
fyfan va vi mådde dagen efter. just saying.

så lördags hängde vi i stortsätt hos linnea heladagen, men motkvällen drog vi hos tillbrandholmen och chillade med
ett gäng sköna människor, blev också en cykel tur till arnö.
ån skola



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?