I'm not like everybody else and I have begun to accept it

2012-06-04, 00:24:39 / Kategori: en vanlig dag
haft klass "resa" i måndags till i tisdags! haha riktigt värd en faktiskt, blev bättre än jag väntat mig.
fick veta en hel del saker om mina kära klasskamrater jag inte hade en aning om, sen fick jag umgås
och ha så sjukt roligt med dem också! bilder finns härhttp://www.facebook.com/media/set/?set=a.395702100468952.85528.100000874952021&type=3 för orkar inte lägga upp de.
sen måste jag tänka lite på vad jag gjort mer i veckan, jo jag har kollat välgörenhets konsert, där jag rös för visa var så bra, sen skratta för visa var mindre bra.. elak. de jag mer har gjort är att deltagit på en av musik klassernas lektoner haha inget liv. sen sjukgymnasten pbåde i onsdags o i fredags. sen gjort min första löppar runda och handbolls träning på nästan 5 måndaer! känner mig som en ny människa. lyckligare. fast men en heldel tränings värk -.-

i helgen har jag också hunnit med en del. va med ellen och linn fredags, stan med lucas i lördags sen häng och film mys med eve! idag har jag varit på stan med bror och hans kompis, sen fikat med familjen hos pappa!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?