Another night,another dream wasted on you.

2012-03-12, 21:48:41 / Kategori: en vanlig dag

var sjukt seg i morse så skipade första lektionen. sen var vi på teater på träffen, helt okej
måste jag säga. slapp ju en hel del lektioner! men tror fan jag är den klantigaste människa jag vet
med tanke på att jag tappa mobilen under teatern så alla vände sig om och glode, slog i strålkastarna
när den var slut och halkade på gruset utan för.. allt de där inom mindre än en timme.

efter skolan följde jag med emelie till donken eftersom hon skulle jobba idag. hon bjöd mig på en börger
så vi satt väl där en stund. när jag kom hem la jag mig och kolla erik och mackan, men när jag var på väg att
somna så frågade markus om jag ville hänga med ut. så spänderade min måndags kväll på ett ute bord med emil markus och ellen. sen en fin pipa också hahaha

Jag & Erik. så gölliga vi är



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?