BAby BAby

2012-03-10, 12:17:47 / Kategori: en vanlig dag
Går dagen var helt jävla bäst! efter skolan gick jag hem och städa rumet som kanske inte var så kul,
men sen hjälpte jag mamma med håret eftersom hon skulle ut igår! 
därefter drog jag till linnea då jag hjälpte henne lite med hennes idrotts lektion och sen låg vi och snacka
om allt möjlgt! sen satt vi med våra bröder o linneas syster o kolla sjuka grejor, ingen kunde sluta garva.
blev tacos med hennes familj och sen satt vi inne på hennes rum och sjöng, spela gitarr och var allmänt BRA.
älskar dig

vid tolv kom mamma och möte mig för vågade inte gå själv.. heh! aja skaffade mig en ny kompis igår
han hette andreas och hade gått vilse från krogen och hamnat långt åt helvete på väster.. + att han kom från blekingen den stackarn. så han hade ju ingen aning vart han tagit vägen
men vi följde honom till krogen igen så han fick åter föras med sin vän frallan som jag fick ringa ett par tusen gånger! sköna killar. tack för ni gjorde min fredag ännu roligare.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?