du lever bara en gång.

2012-03-27, 23:53:41 / Kategori: en vanlig dag
hur fan lyckas jag va jag? även fast jag tajmar tiden så lyckas jag komma försent!
innan jag når mina drömmar/mål faller jag på mållinjen.
testar tokiga grejer som går överstyr.
är allmänt galen fast folk stör sig.
hur fokuserad jag än är så är jag klantig och gör bort mig.
mina "söta" miner är de folk tycker är fula
självkänslan är på topp just nu.

idag gled jag ingenom ännu en dag på borgis. efter gick jag till frisören, och hela håret
röck på bara ett klipp.... men aja resultatet blev bra även om jag först inte fatta, sen skrek och skratta
med emelie o matilda och sen börja stor böla. sen tyckte de jag möte att jag var sivn fin, men det vet
man ju inte om de bara säger eller inte hehe aja inte mycket att göra utan att gilla läget och vänja sig lite bara.
gör en begravning åt mitt hår imorgon. eftersom jag fick en toffs med det heheh galet, fast ungeffär tio centimeter till klipptes av efter den toffsen. ni får heller ingen bild på resultatet ikväll, men lovar att det dycker upp imorgon.
kram godnatt





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?