God morgon

2012-03-31, 12:21:40 / Kategori: en vanlig dag
vi vaknade ungefär för nån timme sen att jag inte hittade min telefon..
efter några samtal från emils mobil så smsa markus att han hitta den i sin fika
när han drog tidigare imorse. haha. aja går kvällen var grym till en början,
åt på kina resturang med mamma och emelie och hade det aptrevligt. sen gick
vi till mig o byrtte om och fixa sminket lite. fick skjuts till hannes sen där det var härligt
folk men ändå en aning lame.

Vi tog bussen nån timme senare till arnö och hem till linus där en heldel fint folk var.
ganska lugnt och inget vidare stort röj, men kul hade vi iaf. hem vägen var ju lite anorlunda.
tack för att ni finns och gjorde min kväll värd. kram (bilder kommer upp senare. är fortfarande
kvar oss emil.)
Tumblr_m13zfi8xjk1rpebfpo1_500_large



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?