I didn't change, you just never knew me.

2012-03-21, 19:45:54 / Kategori: en vanlig dag
I går gick jag på satn med emelie sen drog vi på täning. eller stod vid sidan om och körde min egen! hihi
vid sju tog vi bussen till emelie. åt, duschade och sen gick vi till linus och markus! vi kollade top modell och bara umgicks. därefter gick vi hem till emelie igen.kollade sen på big brother och pratade en del innan vi tillslut somnade.

Var sjukt trött imorse, men solen gjorde mig jävligt pigg! vi tog åtta bussen in till skolan, sen har dagen bara rullat på. när jag slutat degav jag mig till sjukgymnasten. haha står mest och snackar med folk där... hehe
sen tog jag sällskap med senja in till stan och träffade sen nellie. var sjukt längesen så det var riktigt kul.
vi gick i ungefär två timmar och snacka om massa. sen gick vi hem hit och åt rost macka med kanel och socker.klassiker. vi bestämde oss sen för att träffas nästa vecka igen! får inte dröja flera månader som de kan råka göra ibland.
hahaha dör av garv när jag ser den här bilden! två år sen...

SKULLE DÖDA FÖR HENNES ÖGON



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?