I would like to start over, please

2012-03-26, 19:22:12 / Kategori: en vanlig dag
går dagen blev en aning kaos så jag flyde till till gymet för att rensa tankarna, men blev istället massa prat med emelie. vi gick sedan hem till henne. ända till arnö! kolla film och tjocka oss. sov kvar där och strunta i skola vi kände att vi behövde det.

när jag sen kom hem vid fyra tiden la jag mig o kolla avsnitt av bb som jag missat och bara tog det allmänt lugnt eftersom ingen ville gyma med mig.. aja vid åtta cyklade jag hem till emil där han och markus var. vi gick ut med hunden, kolla massa gamla fotton på emil o markus. kolla film och åt kladdkaka. de följde mig sen nästan hela vägen, vi snacka om massa knasiga saker vi varit med om som små. men nu blir det ännu mer bb och sen natti natti puss.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?