LÖRDAGENS HÄNDELSER

2012-03-04, 22:50:57 / Kategori: en vanlig dag
lånade två toa biler av ellen

efter att jag och emelie haft beslutångest, ätit en grymt god middag, stressat och grov planerat.
så hamnade vi hemma oss joel med linus och emil. blev lite melodifestival och lite tagg
vi tog sen bussen till arnö för att dra på lokalfest! den slutade tyvärr alldeles för tidigt eftersom
polisen kände för att skicka iväg alla. suck. men de va kul så länge det varade. var massa gossit
folk där och massa ansikten man inte sanckat med på länge!

Efter att ha gått till bussen i en evighet så slutade det med avv vi hamnade i stan, där de blev
polisjakt i onödan för min del... eftersom jag trodde jag hade allt i min väska fast så  vare ju icke.. heh
men fick en jävla kick iaf o sprang med mitt handikappade knä. sen hamnade vi på keben. därefter drog
massa till krille, men ingen kom in så då knallade vi vidare till emil där vi spänderade se sista timmarna med
att sova. riktigt skönt



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?