LOVE spring

2012-03-22, 19:27:23 / Kategori: en vanlig dag
igår kväll pluggade jag faktiskt till min förvånad. emelie kom sen förbi vid halv elva efter att ha
varit i västerås och spelat match(de vann) sen sov hon här! vi somnade väldigt tidigt och har inte
sovit så där bra på länge.

jag och emelie gjorde bort oss i morse när vi kom försent till svenskan, men jag behöver inte säga mer..
har varit en riktigt chilldag och solen har sthteckt massa och har bara glidit runt hela dagen. Efter skolan
träffa jag josephine, vi gick ner på stan och köpte mjukglass och gick runt i solen. tog en riktig lång promenix och bara babla på riktigt mysigt. Nu har jag ätit och kollar big brother. ska ta det lite lugnt ett tag sen blir det att ta tag i min skolgång, har massvis att få gjort. tack hej leverpastej.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?