MIN FUCKING HELG!

2012-03-25, 16:11:05 / Kategori: en vanlig dag
Sorry för att jag inte skrivit något under hela helgen. men har inte varit hemma mer än att packat väskan o dragit.

i fredags gick jag på stan med emelie i solen och hade det super trevligt. sen tog vi bussen till arnö där vi åt, gick ut med hundarna och bara tog det lugnt! vid sju-åtta åkte vi in till joel där markus linus gustaf alex var. satt och sancka massa sen badade vi jacuzzi och hade det ashärligt. när vi egentligen skulle dra hem slutade det med att vi hamnade oss emil och sov kvar där med han och gustaf.

Vi vakna skapligt tidigt igår och emeile drog till jobbet innan tolv. ja stanade ett tag då vi satt i solen och tog det lugnt, sen blev jag hämtad av jennifer och hennes mamma. blev stan för vår del också och hitta mina perfekta skolavslutnings skor! vi tog bussen till bryngan vid tre, satte oss och åt oss jennifer sen gick vi till joel och linus för att hämta o lämna en del saker. På kvällen blev det god mat och massa babbel. lite senare gick vi till joel och sedan vidare till viktor!
var ganska lame och jobbigt att gå till stan men fick en heldel värda skratt och träffa en mängd fina människor.
kvällen slutade med att vi vandrarde hemåt och kolla en stund på ice age oss joel och sen knalla hem till jennifer o sov jäkligt bra. hahah emil "Jag ska hem till JOEEEL!" hahaha dör orginal sitat jennifer karlsson.


liten vacker bild som topping.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?