vill bara SKRIKA

2012-03-08, 23:10:54 / Kategori: en vanlig dag
Livet suger just nu.. fick reda på röntgen resultatet nu och det visade sig att bakre korsbandet är uttänjt och det kommer ta ungefär 4½ månad att rehaba det. så sex månader utan hanboll. suger 

har inte uppdaterat något de senaste dagarana just pga att jag inte haft någon lust till nåpgot alls.
men igår sov jag hos linnea och vi kollade bb och hade det allmänt bra! i skolan hade vi fysik prov som gick
som det gick. jag och emelie gick sedan hem lite tidigare för vi inte mådde vidare bra! vi drog sedan ner
på stan och gled runt där nån timme. sen blev det karatefylla popcorn och en mängd skolkataloger! 
vid sex gick vi på föräldrar möte en snabbis och därefter vidare till emelies morfar för att fira hans födelsedag lite.
Nu har jag städat mitt rum och chillat i soffan. vi hörs


VILL VILL VILL



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?