Wish you were here.

2012-03-19, 20:50:46 / Kategori: en vanlig dag
vaknade i morse av att min mamma kom in skuttande med ett alldelses för stort leende på läpparna..
klockan var inte äns sju!! men kunde inte somna om efter de så klev upp och gjorde allt extra långsamt!
var nära att komma försent även om jag hade all tid i världen. gjorde np labb i kemi idag och det gick faktiskt
riktigt bra.stolt.

efter skolan tog jag och emelie bussen till friskis för lite gym, tog lite emot först eftersom det var hela tre veckor
sen, men nu ska jag köra på som jag brukar! blev biffa med bror och viktor i slutet.
vandrade sedan med bror till pappa en snabbis för att sen gå vidare hemåt, tränade knätt och proppade i mig
massa mat. nu har jag nyss kommit ut ur duschen, så nu har jag krypigt ner i sängen o lyssnar på musik.


heheheheh nej.. men får funka



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?