Du snurrar min värd

2012-05-13, 18:19:50 / Kategori: en vanlig dag

Dålig uppdatering, fast de lär ni ju ha märkt. Min vecka har består av: sjukgymnastik,gym,sol,vänner. Sen en hel del sovning och plugg. Den har alltså varit bra!

I helgen har jag hunnit mycket, i fredags gyma jag först med Emelie efter skolan och sen drog jag till Linnea senare.Vi hade de svinbra, åt tacos med hennes familj och sen bara va allmänt muppar som vi brukar.haha.
I lördags var jag på utbildning på Max från 10-15 då jag fick jobba massa, Emelie kom sen hem hit och åt med mig och mamma. En aning senare på kvällen drog vi till Fredric där också Jonis var. Vi kolla två jäkligt konstiga filmer! Kom hem till ca ett och slocknade nästan på direkten. Allarmet gick kvart över nio i morse då jag kötta mig upp eftersom jag börja 11. Så jag har haft jobb utbildning till halv fem, för vi fick ta en halvtimmes övertid! Men det har varit riktigt kul och bildande att jobba, sen fick jag ha utbildning med sen super härlig person! Vi hade värsta teamworket!


När jag kom hem blev det mjukis, soffan och film. Nu ska jag bara chilla och snart äta! Vid sju blir det gym.
Hoppas ni haft en lika awesome helg som jag, fast med lite mindre stress!

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?