i've been broken before.

2012-05-17, 14:23:52 / Kategori: en vanlig dag
i tisdags gick jag i skolan och kämpade igenom np prov och annat skit! nej men de va en helt vanlig dag.
på kvällen blev det lång promenad med bror och mor! haha alltid lika kul, flumm som fan.
på kvällen mötte jag upp linnea och vi gick runt i stan och snacka en heldel sen kan jag inte undvika att
vi gjorde en heldel konstiga saker också.. dog av garv iaf. hon sov sen kvar här, prata massa och somna sent!
vaknade hyfsat tidigt, åt frulle och gick ner på stan. hon inhandlade skolavslutnings skor och sen åt vi på donken.
gick hem till henne och testa våra skolavslutnings kläder..... hmmm är inte så säker på min kläning faktiskt, men det får väl gå. sen lyssna jag när hon spela gitar och sjöng!! hon är såååå duktig ni skulle bara vet.

på kvällen drog jag hem till ellen, prata massa och åt. därefter drog vi hem till mig en stund och sen tillbaka igen, men med elin och johan då också! satt på ellens rum och snackade i timmar! riktigt mysigt! kom hem vid tolv kanske och somnade jätte sent för fastna framför en grymt bra film 50/50.  vakna sent idag, har ätit frulle och nu ska jag iväg med mamma och fika. puss
gammal goding på tjejerna. hejhej



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?