Ta mig till kärlek ?

2012-05-28, 01:29:15 / Kategori: en vanlig dag
efter at jag och jennifer dragit ner på stan i lördags mötr vi upp både linnea o emelie! sen kom julia till vallarna.
satt där och åt jordgubbar och fick gratis fika av nån som hade möhippa! sen gick vi och kolla på nellies dans
uppvisning och hade det riktigt bra. därefter drog jag linnea och julia och handlade lite saker som vi skulle ha
till kvällen. möte upp jennifer och emelie i hamnen runt kvart i sju. grillade och hade det sjukt jäkla mysigt.
sen kom några härliga grabbar fram till oss och börja sancka, sen slutade det med att vi lirade vollyeboll och massa andra random saker! haha. sen kollade vi på när emelie o jennifer bada och prata med en heldel annat folk. en riktigt lyckad kväll enligt mig, med väldigt härligt galna människor!

idag har jag jobbat från 11-15 så inte så länge utan lagom.lite synd att jobba när solen skinner.. men får pengar och de är de viktiga  längden! har också hunnit en powerwalk i solen, träffat linnea, handlat inför tältning och pluggat! riktigt duktigt faktiskt.heh. nej men imorgon blir det tältning med klassen o då blir de också grillning! troligtvis blir det kast väder så är inte vidare taggad, men det blir som de blir haha! puss på er. + skypeat med ellen ♣
höhööhö



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?