today is a good day to die

2012-05-08, 15:14:53 / Kategori: en vanlig dag
idag har vi haft nå skit att vi fick välja egna lektioner, ganska chill..
men hade slöjd massa timmar kändes det som sen håll mat och fysik.
kom igång med mitt arbete så det var nog det ända vetiga jag gjort idag.
skulle träffat ellen idag men vi lyckas alltid... åååhh men blir förhoppningsvis
en promenix ikväll! 

NU ska jag ta tag i mitt skolarbete och skriva klart fysiken, sen blir det film
och jävligt förkänt chocklad. vid sex ska jag kila iväg till sporthallen och kolla
på handboll, damlag/junior träningarna har börjat så kan ju va ganska kul att
gå och kolla lite. om jag har tur hinner jag nog va med på några innan sommar
uppehållet börjar helt, håller tummarna för de.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?