tuf life story.

2012-05-14, 21:49:55 / Kategori: en vanlig dag
tjenare folket.. idag har jag inte gjort ett skit ska ni alla veta. vakna med världens huvudvärk så orkade inte ens färsöka ta mig upp ur sängen. somande sedan om fort och vaknade runt halv tolv av massa jobbiga människor som stod på gatan utanför och skratta som mongon.. tuf life story. men jag njöt av min ledighet och min bomb till huvud.
för har verkligen lidit som fan för huvudet idag. fast har kollat två riktigt bra filmer och ätit massa glass + popcorn.
så dags att dra till gymet imorgon faktiskt! ååååh blir galet random när jag är rastlös och inte gjort något på hela dagen.inte okej. kommer inte heller kunna sova inatt pga för mycket sömn. så tror det blir en kvälls promenad nu.
sorry for my weirdnes. hejhej
VILL UTOMLANDS!!! eller ge mig iaf sommar och sol förfan.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?