halloj

2011-05-29, 00:06:26 / Kategori: en vanlig dag

ett tagsen lr vad man nu ska säga..
kände att det var dags för ett litet inlägg igen.

idag har jag hunit med att gå en mys promenix med ellen, sen
gick vi till kebaben och delade på en pizza o bara chillade en heldel.
sen hamnade vi i ellen säg o bara muppade oss med hennes fon o filmade
en heldel. sen kilade ja hem o städa. vid åtta kom ellen till mig och sen drog
vi till elin där också mikiz o johanna va. sen var vi ute i drygt 2½ timme
och var så jävla sjuka, men hade så himla kul! kepsmaffian ♥

nu sitter jag här vid datan med te godis och dunkar tokihotell som jag för typ
bara 6 timmar sen börja dyrka.. det smittar ellen det smittar



Lånar bilder från ellen


Nicole

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.



2011-07-11, 08:21:32 URL: http://gravidforsakring.net



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?