I'm a bird.

2012-04-15, 10:07:29 / Kategori: en vanlig dag
god morgon alla pigga människor, vackna för ungefär en halv timme sen.
ligger fortfarande och myser i sängen.. men ska strax kila in i duschen för
att sendan fixa och äta frukost för att lite innan tolv åka till max för jobb intervju
som börjar 12. är lite närvös eftersom de som redan varit där säger att man sitter
i grupp och pratar framför alla, men det ska jag nog klara av! finns inte vidare
mycket att öva på, vet bara vad några frågor kommer vara och det känns ganska skönt.
men får se hur det går. inte hela världen.

går kvällen började med att jag åt tacos med mamma sen kom bror och pappa.
gick sedan till ellen. ja hon och towa drog till johanna där elin och josefin också va.
körde lite kort och hade det skoj innan vi drog till adrian, där det var ett gäng härliga
människor! kvällen slutade tyvärr gaska tidigt eftersom jag ska iväg nu på morgonen,
men det var ändå värt! sen snor jag lite bilder som kommer från towas kamera,kommer upp senare idag.
hahahaha var tvungen.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?