I hate needing people more than they need me.

2012-06-16, 21:33:25 / Kategori: en vanlig dag
kunde inte somna igår så tvingade mig upp med tunga ögon imorse! jobbade till tio i fyra
sen skjutsade mamma mig direkt till ellen. åt där, snacka en del och bara tog det lugnt!
JOBBBIGT nog åker hon iväg imorgon och är borta lagom länge, fast hinner förhoppningsvis träffa
henne innan hon och tjejerna drar till peace! lagom avis hejhåå. 

när jag kom hem hjälpte jag mamma lite sen slockna ja i två timmar i min gosiga säng...
fortfarande trötter, men ska gå till filmkedjan och hyra film med mamma. vankas lördagsmys.
längesen jag bara tog det lugnt., känns som det verkligen behövs.


I love my mom no matter what we go through, no matter how much we argue, because I 
know that in the end, she'll always be there for me.♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?