wonderland

2012-06-19, 01:55:40 / Kategori: en vanlig dag
de här två dagarna har jag spänderat med fina vänner, bland annat julia jenny och linnea!
i går spelade jag hanboll från nio till tre och spelade min första handbolls match på de.
gick bättre än förväntat med tanke på min skada.. hehe. nej men riktigt nöjd o glad.
vi fem drog jag sen till jenny dit julia och linnea sen kom. senare trilla viktor,tor och gustav in med.
blev att se film och snacka hela natten. drog från jenny vid halv fyra tiden. fast det tog nästan en
timme för oss att komma hem...  men somna på direkten sen och sov till halv tre. mycket skönt.

vi fyra drog jag på träning med p98, sen blev det gym efter. skit kul att träna med dom med tanke på
att de är riktigt bra och man får ut något av de. hade lagom träningsvärk från söndagens träning när jag vaknade
idag, för er som bryr sig! sen har jag ätit chill namnam och chillat hos jenny med härligt folk idag igen.
imorgon blir det uppstigning vid åtta. kram kram 
haha, jag och jenny för typ exakt två år sen... skolavslutningen i 7:an



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?