gothia 2010♥

2010-07-28, 01:21:35 / Kategori: en vanlig dag
Bästa veckan i mitt liv helt enkelt
fotbollen gick väl sisådär, men vi hamnade i en såkallad ilitgrupp..
men vi kämpade o spelade en heldel bra fotboll
invigningen var grym förutom att den nästan var den samma som partilles fast utomhus
liseberg var så jävla kul o spicellt att åka colorado o flumraider , inte så haj på stavningen
men vi blev verkligen bajs blötta. discot slår allt och veckans höjd punkt var ju att jag träffa didrik
faan vad jag saknar dig.. du är verkligen världens finaste människa o jag längtar verkligen tills
du kommer ner till sverig för kommer seriöst dö utan dig didde. du är underbar

en gulliglagbild, sen finns resten på facebook

blev en hel del shopping också ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?