Dom kommer kliva på dig igen

2012-06-15, 02:01:19 / Kategori: en vanlig dag
söndagen spänderade jag med ellen och sedan på min arbetsplats.. slutade åtta så drog hem snabbt
och sedan direkt till bion. sällskapet var jenny, linnea, lucas, ante, viktor och sebastian. vi kollade på
snö vit som var riktigt bra, men en aning läskig! sov kvar hos jenny efter. I måndags drog vi till rosvalla och
lirade lite boll med ett gäng killar och gick sen ner på stan. senare på kvällen sprang jag jenny och linnea 7km fast
med lite pauser för min skull... heh kvällen slutade med kubb spela i hamnen!

I tisdags umgicks jag med min fina jennifer, vi gick på stan och bara gled runt! på kvällen träna jag handboll
och därefter träffa jag hurtig och stanade jag där över natten! I går gick jag på stan med evelina och sen gick vi och satte oss vid ån och bara snacka. sen drog båda och tränade och sedan blev det kubb i hamnen med lite folk, slutade med att vi satte hos på donken i flera timmar.

Idag har jag varit med min bästa ellen, haha gått lite på stan som med alla andra! fan har inget liv..
sen drog jag till friskis för att köra ett spining pass. fyfaaasen va jobbigt det var. och därefter vidare till hanbolls
träningen, var skapligt död efteråt! Nu på kvällen har ellen hängt här ett tag sen drog vi och mötte tjejerna.
vi bestämde oss för lite fotboll på rosvalla. fick ihop några fler sen spela vi som galningar. Nu är jag lagom slut.
godnatt




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?