två helhärliga dagar

2010-07-28, 02:06:17 / Kategori: en vanlig dag
måndags gick jag på stan med sanna o evelina, vi hade det mega trevlig
sen så cyklade jag o sanna hem till henne o prata skratta kolla film o tog urgulliga bilder ;)
idag har vi bara tagit det almänt lungt med ansiktsmasker kortspel roliga filmklipp spel o en hel del bilder såklart
dom här dagarna har varit urmysiga, kommer sakna dig massa. så vi måste se till att träffas direkt när du kommer hem från tranås.





älskar dig stumpan
bli inte rädda för läppkladdet.. inget vi brukar använda direkt




sanna / fotoblogg.

när jag kommer hem måste vi ses direkt gullet.

smsar dig under veckan också men smsar till

det första jag gör när jag kommer hem!

dagarna med dig har varit undrbara verkligen, känns

så tomt utan dig. :(

fjortis bilderna är jue toppen snygga, ja precis bli inte ärdda för kladdet men kanske att vi kommer till era hem och hotar er med våra fina pistoler.

hahahahaahahaha

Älskar dig stumpan! <3



2010-07-28, 19:39:18 URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

sanna / fotoblogg.

älskling, nu åker jag om en timme.

Viller bara säga kommer sakna dig grymt mycket och längtar tills jag kommer hem så vi kan träffas.

Du får ha det så gött här i Nyköping så höres vi under veckan. :)

älskar dig gullet. <3



2010-07-29, 14:10:40 URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

vikingen kricke





va snygg du är ebba ;)



2010-08-30, 18:34:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?