så kan man ju roa sig ibland

2010-07-13, 21:34:13 / Kategori: en vanlig dag
Jag har insett att min senaste kyss - var med en riktig snygging
Jag är sämst på - att inte klanta till allt
Jag vill verkligen - ha en kram nu
Om jag var ett djur skulle jag vara - en tiger som alltid var fri
Om jag var en insekt skulle jag vara - skulle jag nog var platt o sitta fast kletad på ett fönster
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - ngt som snygga killar andvänder
Jag kommer alltid att vara - den jag är o aldrig nån som redan finns.
Det finaste som finns - mina  är.underbara vänner
I sommar - ska jag ha det bäst på Gothia
Sist jag grät var - ung två veckor sen
När jag bakar så bakar jag - nåt gott ?
Min mobiltelefon är - silver o min bebis
När jag vaknar på morgonen - vill jag inte vakna
Innan jag går och lägger mig - tänker jag på allt jag vill ha o allt som är skit
Just nu tänker jag på att - jag verkligen inte orkar packa till paris -.-''
Bebisar är - sjukt gulliga o man vill bara gosa sönder dom
Idag har jag - ätit glass
Ikväll ska jag - mysa med tv o täcke
Imorgon kommer jag - ska jag flygga
Jag pratar - försnabbt o mumlar enligt de flesta
Jag tycker om - att umgås med mina underbara vänner
Jag avskyr när folk - ljuger,sviker o bara bryr sig om sig själv
Mina närmaste vänner är - kommer alltid betyda allt
Min första vän hette - andreas
Kärlek är - underbart men ändå så sjukt jobbigt
När jag borstar tänderna - kollar jag alltid i en spegel
När jag lagar mat - så gör jag alltid fel
Jag tänder på - en underbar personlighet, ett charmigt leende, iskalla ögon o vacker kropp
det sexigaste yrket är - badvakt såklart ;) (med het mage)
Det är charmigt när - gulliga skratt
Jag är rädd för - när folk skrämmer mig
Den värsta känslan är - när tårarna sitter i halsen o man inte kan gråta lr beskriva sina känslor
Den bästa känslan är - när allt är perfekt
Jag är bäst på - att vara ebba widstrand



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?