HEJ JAG ÄLSKAR JOSEPHINE VÄLDIGT MYCKET / ETT STYCK1

2010-06-17, 22:02:46 / Kategori: en vanlig dag
nu är min blogg lite smått fixad , men ändå inte helt klar :)  tasevski = blogg fixer
men nu kommer jag iallafall uppdatera min blogg. som jag inte gjort på ett j*vligt bra tag!

Nu sitter jag iallafall i jossans rum med en bamse godispåse o jossan själv försvann nån stans.
men nu kom hon tillbaka och vi ska lägga över bra musik på jossans mobil och sen dra ut, godispåsen följer med såklart. en käll som kommer bli såå himmla skön, efter dom här super intensiva sommarlovs dagarna "inte ironi"


PUSS

amanda

2 månader och 2 dagar efter att du uppdaterade senast ;)



2010-06-19, 17:40:28 URL: http://amandacharlotte.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?