hemma från breddläger nr 2

2010-06-19, 18:03:35 / Kategori: en vanlig dag

vakna av att alarmet på mobilen börja låte kvart i 6. inte en höjdare direkt!
sen åt jág frulle och fixade allt i ordning för att åka till eskilstuna.
temat var förfsvar o det var inte det roligaste direkt fast man lärde sig väl en del.
det roligaste var väl att träffa alla glada hanbolls brudar ingen , fast vi var inte så många den här gången.
massa skadade o sjuka o vissa var tydligen bara bort :P höhö
i slutet körde vi nån variant av idioten som , ebba aldrig vill göra om. mina ben är helt döööda
fast som börjar uppstå lite småt igen..
så nu är jag helt slut o skulle helst vilja att solen slockna o att allt blev mörkt o tyst!!

men nu ska jag mental ladda för att bli pigg o glad ist så jag kan sova hos jossan i natt.
och i morgon är det match mot valla o det är bara 9 mana så kan bli en rätt chill match (Y)

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?