himmelskt trött

2010-06-18, 21:17:13 / Kategori: en vanlig dag

nu har jag bara legat framför datan o inte gjort ett dugg, eller jag har pratat med jossan
om att följa med till fjälbacka :D där min farmor o farfar bor.
det var jätte länge sen jag var där, det var precis två år sen o det var innan jag o frida åkte på sportscamp
i falköping! men det tar 6 timmar att ta sig ditt med bil -.- men det är värt mödan bara det är fint väder.
så vi lär ju vara rätt bruuuna när vi komer home.

nu börjar det bli lite spänt tills morgon dagen, men jag klara't ;) o ett stort LYCKA TILL , till cupen i morgon brudar. skulle oxå villa vara med.

nu ska jag hem till mammsen o sova för i morgon ska jag upp mega tidigt för vi har samling kl 06.45 vid sporthallen inte direkt en hitt.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?