Jag har inte fått kli.. det är bara arabies

2010-06-22, 21:16:42 / Kategori: en vanlig dag

efter en hel dag i bil så sitter vi nu här i lilla mysiga fjällbacka.
vi sover på vinden lr vind o vind en liten över våning med två rum.
rumet är urgulligt som alltid o det känns som gammla tider när jag var här varje sommar
med min bror o vi hade det så jääla bra. dom tiderna betyder mer än man annar när man väl tänker efter.
fast nu har jag jossan här ist för thomas , går lika bar det med ;)
vi har haft en hel mysig början på kvällen med en liten promenix ner till samhället o sen gått till badblatsen o sjöboden. vi kom hem med en stor godis påse o sprite (Y) 
NU ska vi hoppa i havet & hoppas på att inga brääään maneter tar oss.
sen blir det någon trevlig film med godis påsen till.







Anonym

underbara glugg !



2010-06-30, 11:44:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?