dom bästa månaderna på året

2010-06-20, 00:19:33 / Kategori: en vanlig dag
nu sitter jag o funderar lite granna på hur många veckor på sommarlovet jag inte har något planerat o jag kom nyss fram till att det är 3 weeeeeeks fast det bror ju på när skolan börjar. om nån som vet kan ju slänga in en kommentar så jag får en anning koll.
men för er som är intresserade så ser min sommar ut så här om man börjar med nästa vecka:
västkusten med jossan.en vecka med vad jag vill.partille med 95 orna + frida. sen hemma några dagar.åker till paris med mamma.hem,dagen efter drar vi i väg till gothia. sen vet jag inte hur många veckor det är kvar till skolan börjar.. kanske är 2-3 eller man kan ju hoppas iallafalll och isåfall så har jag mer än tre veckor här hemma. fast deet är rätt skönt att slippa nyköping ett tag!
fast det som saknas är en riktig solsemester.. fast det ska bli i höst o i vinter ist.

måste bara till lägga att jag o jossan inte kommer kunna ses "hemma" på fyra veckor för först åker jag till partille sen paris , sen är det gothia o sen åker skitungen till makaronlandet ;)
fast vi kommer ju leva tillsammans i göteborg så det kanske inte gör så mkt. fast det vet man aldrig fören efteråt

nu ska jag sova! fotbolls match mot valla i morgon.
är inte direkt taggad. men det kommer väl i morgon.
Puss


Emi

23 augusti



2010-06-20, 21:05:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?