8 dagar kvar

2010-06-28, 14:13:41 / Kategori: en vanlig dag
nu sitter jag på min framsida o schteker i solen (Y)
har inte något annat viktigare för mig i dag förutom att jag
ska i väg till vårdsentralen vid halv tre o sen har träning 18.30 med 95 orna
8 dagar kvar till partille , faan vad kul det ska bli asså
jag o frida skogqvist ska åka med ifks f 95, ifall ni inte fatta det ;P
mitt old team , kan man ju säga
har saknat dom jävligt mkt o kommer ihåg hur mkt jag grätt när jag inte fick spela med
dom längre.
men vi är med i en jätte svår grupp , irsta o finlads o norges bästa lag är med i den -.-'' men aja

kommer bli lite jobbigt först partille sen är jag hemma i två dagra sen åker jag o mamma till paris
och dagen efter vi kommer hem ska jag iväg till gothia, kommer sakna älskling så jävla mkt..
kommer oxå vara helt slut när jag kommer hem från gothia sen, men det är värt det





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?